سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دبیرکل حزب الله: پاک ترین جنبش مقاومت درجهان هستیم

دبیرکل حزب الله: پاک ترین جنبش مقاومت درجهان هستیم

دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تاکید بر این نکته که حزب الله پاک ترین جنبش مقاومت درجهان است اظهارداشت: حزب الله از جنگ روانی آمریکا و اسرائیل ترس و واهمه ای ندارد.
به گزارش خبرگزاری ها، سیدحسن نصرالله درمراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) درشهر بیروت اظهار داشت، هدف آمریکایی ها و اسرائیلی ها از به راه انداختن جنگ روانی ترساندن و مرعوب کردن ما است ولی ما هیچگونه ترس و نگرانی از این ابزارها نداریم.
وی افزود: جنگ روانی چیز جدیدی نیست بلکه قدمت آن به قدمت جنگ ها در طول تاریخ بشری می رسد و درجنگ روانی در دوران معاصر از ابزارهای متنوعی استفاده می شود که درصدر آنها رسانه های جمعی و موسسات فرهنگی وفکری و مراکز مطالعاتی و نظرسنجی ها است و گاهی نیز از توانمندی های نظامی، امنیتی و اقتصادی برای خدمت به جنگ روانی استفاده می شود.
دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: یکی دیگر از محورهای جنگ روانی متقاعد کردن ما به این مسئله است که ضعیف و ناتوان هستیم وهیچ راهی جز تسلیم نداریم درحالی که آنها نمی دانند که ما دارای آنچنان نقاط قوتی هستیم که می توانیم پیروزی های پی درپی به دست آوریم.
سیدحسن نصرالله گفت: درسال های اخیر هجمه آمریکایی، اسرائیلی برای سیطره بر منطقه وجود داشته و درمقابل نیز محور مقابله با سلطه و استکبار شامل ایران، سوریه و مقاومت درلبنان و فلسطین و حامیان آنها نیز وجود دارد.
وی همچنین اظهار داشت: بحث دیگر درجنگ روانی مسئله ایجاد شک و تردید و بحث و مناقشه بر سر مسائل از جمله سلاح حزب الله است که در تمامی این موارد دشمنان نتوانسته اند به اهداف خود برسند و ما را تضعیف کنند.
سیدحسن نصرالله تاکید کرد: دشمنان درجنگ های روانی و امنیتی و نظامی خود علیه مقاومت لبنان شکست خورده اند.
وی افزود: دشمنان برای ایجاد تردید درباره چارچوب مقاومت اعم از رهبران وکادرها و مردم می گویند که این رهبران صادق و مخلص نیستند وبه امور دنیوی فکر می کنند و دشمنان به شیوه انتشار دروغ و اکاذیب روی می آورند و مثلا می گویند که درگیری بین جناح ها و جریان ها در داخل حزب الله است اما بدانید که اگر نگویم ما بهترین هستیم می گویم که اگر جنبش های مقاومتی درجهان منسجم، متحد و برادر باشند یکی از مهمترین و بیشترین آنها از جنبه انسجام پاکی، برادری و سلامت، حزب الله است.
سیدحسن نصرالله در رد ادعای برخی ها گفت: درباره شبکه های جاسوسی (رژیم صهیونیستی)، می شنویم که می گویند حزب الله مورد نفوذ قرارگرفته است اما من می گویم که در طول 27 سال اخیر هرگز نتوانسته اند حتی با یک نفر از عوامل مزدور خود به شبکه های مقاومت نفوذ کنند.
دبیرکل حزب الله لبنان مهم ترین راه خنثی سازی جنگ روانی دشمن را آگاهی و شناخت آن دانست وگفت: ملت های منطقه از امکانات، نبوغ و توانمندی های طبیعی و قدرت معنوی برخوردارند و می توانند با دسیسه ها، فتنه افکنی و توطئه های دشمنان به خوبی مقابله کنند.

 

منبع : کیهان دوشنبه 30 آذر 1388- شماره 19540