سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شلیک موشک های مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین

در پاسخ به تجاوزهای اسرائیل انجام شد
 شلیک موشک های مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین

گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات صهیونیست ها و حمله به مسجدی در شهر یاسوف در کرانه باختری مواضع صهیونیست ها را موشکباران کردند.
به گزارش خبرگزاری ها، گروه های مقاومت فلسطین از بامداد روز جمعه به موشکباران اهداف و مواضع صهیونیست ها اقدام کردند و مجموعه یگان های موشکی این گروه های فلسطینی ده ها فروند موشک به سوی شهرک های المجدل سدروت، کیسوویم، عزاتا، منطقه ناحل عوز، نقب غربی، نیرعوز و صوفا شلیک کردند.
گروه های مقاومت در بیانیه ای این اقدام را پاسخی به جنایات صهیونیست ها در به آتش کشیدن مسجدی در شهر یاسوف و آتش زدن قرآن ها دانستند.
«گردان های ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز اهداف و مواضع نظامیان صهیونیست را با 21 موشک مورد هدف قرار داد.
در بیانیه این گردان ها تاکید شده است که رزمندگان این جبهه به تلافی تجاوزات ارتش اسرائیل علیه فلسطینیان این عملیات را اجرا کرده اند.
گفتنی است تعدادی از صهیونیست های افراطی بامداد روز جمعه مسجد جامع شهر یاسوف را به آتش کشیدند که در جریان آن به کتابخانه آسیب شدید وارد شد و تعداد زیادی از نسخه های قرآن کریم به آتش کشیده شد و یک شهروند فلسطینی نیز در این آتش سوزی زخمی شد.
صهیونیست های تندرو بر دیوارهای مسجد نوشتند تمامی شما را به آتش خواهیم کشید.
پس از این هتک حرمت، سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) به تمام دستگاه های اطلاعاتی اعلام کرد که آماده باش کامل باشند و منتظر واکنش فلسطینی ها باشند چرا که به احتمال زیاد دست به عملیات انتقام جویانه خواهند زد.
شاباک افزود: از این به بعد باید شاهد عملیات انتحاری از سوی گروه های فلسطینی باشیم.
این در حالی است که اقدام وحشیانه و غیرانسانی صهیونیست ها با واکنش های زیادی روبه رو شد.
در همین رابطه سازمان کنفرانس اسلامی در بیانیه ای با محکوم کردن به آتش کشیدن مسجد یاسوف در کرانه باختری خواستار دخالت جامعه بین المللی برای جلوگیری از این هتک حرمت شد.
وزیر اوقاف و امور دینی دولت انتصابی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز حمله و به آتش کشیدن مسجد شهر یاسوف را جنایت جنگی دانست و خواستار محاکمه عاملان این حمله به عنوان جنایتکاران جنگی در دادگاه های بین المللی شد.روزنامه «القدس العربی» در سرمقاله دیروز خود با انتقاد شدید از واکنش تشکیلات خودگردان به ریاست «محمودعباس» به حادثه به آتش کشیدن مسجد «یاسوف» در کرانه باختری اعلام کرد که نیروهای امنیتی عباس در خدمت رژیم صهیونیستی هستند.

منبع : کیهان دوشنبه 23 آذر 1388- شماره 19534