سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیدحسن نصرالله : ما شاگردان امام حسین(ع) هستیم از تهدیدهای اسرائ

در سخنرانی روز عاشورا
سیدحسن نصرالله : ما شاگردان امام حسین(ع) هستیم از تهدیدهای اسرائیل هراسی نداریم

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، ما شاگردان مکتب امام حسین(ع) هستیم و هیچ ترس و وحشتی از تهدید صهیونیست ها نداریم.
به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسن نصرالله در سخنانی به مناسبت عاشورای حسینی با تاکید بر ادامه راه سیدالشهدا به عنوان راه نجات و عزت و سربلندی اظهار داشت، ما به تأسی و تبعیت از مولا و مقتدایمان حضرت اباعبدالله حسین(ع) که در برابر ظلم و بیدادگری سازش نکرد هرگز از راه عزت و شرافت که همان راه حسین است عقب نشینی نخواهیم کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه تهدیدهای رژیم صهیونیستی نوعی جنگ روانی است تاکید کرد: اسرائیل بیشتر از آنچه عمل کند فقط حرف می زند زیرا قادر به انجام هیچ کاری نیست.
وی افزود: تهدیدهای اسرائیل تنها سبب پافشاری بیشتر ما به دفاع از وطن و امت خواهد شد.
سیدحسن نصرالله گفت، هرچند بعید می دانم رژیم صهیونیستی جنگ دیگری علیه لبنان به راه اندازد اما ما برای مقابله با هر گونه تجاوزگری این رژیم کاملاً آماده ایم.
وی اضافه کرد، اسرائیل دشمن جنایتکار و غاصب سرزمین فلسطین است و هیچ حد و مرزی برای جنایاتش نمی شناسد.
وی گفت: ما باید جنایات دشمن در راندن فلسطینی ها از سرزمینشان و ادامه اسارت هزاران فلسطینی در زندانهایش و همچنین تخریب منازل و کارخانه های فلسطینی ها را در کنار جنایاتی که در غزه مرتکب می شوند و تهدیدهای مستمر بر ضد منطقه به جنگ افروزی بیشتر چه بر ضد ایران یا سوریه، یادآوری کنیم.
سیدحسن نصرالله به امت اسلام هشدار داد مبادا به کسانی که با اظهارات ناامیدکننده خود می خواهند جای دشمن جنایتکار را با برادر و دوستی که از مسائل امت اسلام به عناوین مختلف حمایت می کند، اعتنا کنند.
دبیرکل حزب الله بار دیگر خواستار پایان یافتن محاصره ظالمانه نوار غزه شد و با انتقاد از کشورهای عربی و اسلامی که فقط نظاره گر اوضاع دشوار و رنج مردم این منطقه هستند، گفت: یک سال پیش به مصر یک کلمه حق گفتیم که ما را مورد سرزنش و انتقاد قرار دادند، اما امروز حرف از دیوار فولادی و آب انداختن در تونل ها است تا شریان مقاومت را از بین ببرند.
سیدحسن نصرالله از مصر خواست با برچیدن دیوار فولادی به محاصره غزه پایان دهد، زیرا در غیر این صورت، تمام آزادگان امت اسلامی و جهان این کشور را محکوم خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: آنچه حال و آینده امت اسلام را تهدید می کند، طرح استکباری است که دولت های آمریکایی یکی پس از دیگری، آن را به پیش می برند.
نصرالله جنایات دولت آمریکا به ویژه در عراق و افغانستان و مشارکت در جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین را محکوم کرد و از امت اسلام خواست حقیقت این دشمن را درک کنند.
سیدحسن نصرالله با تبریک به مسیحیان به مناسبت میلاد حضرت مسیح(ع)، آنها را به بررسی آرام گزینه های فعلی و آینده به دور از هیاهوهای رسانه ای و بررسی نتایج عواقب ناگوار دل بستن برخی افراد و گروه ها به رژیم صهیونیستی دعوت کرد.
وی همچنین از مسیحیان خواست با بررسی دقیق تغییرات بین المللی درباره تکیه کردن برخی گروه ها بر دولت آمریکا بازنگری کنند. سیدحسن نصرالله گفت: مصلحت مسیحی ها، لبنان است و نباید با غیرلبنانی ها همکاری کنند، به نفع مسیحیان است که به بهانه ترس تصنعی و دائمی از چیزی که فقط توهم است، با لبنانی ها خصومت ورزی نکنند.
دبیرکل حزب الله، به مسلمانان لبنان درباره طرح هایی که هدف از آن فتنه افکنی در لبنان است و تلاش برخی برای برگرداندن اوضاع به گذشته هشدار داد.
وی بار دیگر در روز عاشورای حسینی، بر ضرورت وحدت ملی و آزادی امام موسی صدر، امام مقاومت و مستضعفان تاکید کرد.

منبع : کیهان  سه شنبه 8 دی 1388- شماره 19545