سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وزیر دفاع لبنان: مقاومت در خانه هر لبنانی حضور دارد

وزیر دفاع لبنان: مقاومت در خانه هر لبنانی حضور دارد

وزیر دفاع لبنان گفت: مقاومت در خانه هر لبنانی حضور دارد و چشم پوشی از آن امکان پذیر نیست.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، «الیاس المر» در جریان دیدار از مقر مرکزی نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل (یونیفیل) در جنوب لبنان و گفت وگو با ژنرال «کلا ودیو گراسنیانو» اظهار داشت: حزب الله جزء لاینفک کابینه دولت است و ما پای بند برنامه های کاری دولت، بدون هرگونه ملاحظه ای هستیم.
وی افزود: در بیانیه کاری دولت به معادله همکاری مقاومت و مردم و ارتش در دفاع از لبنان تاکید شده است چرا که در صورت حمله مجدد اسرائیل به لبنان مسئولیت دفاع از خاک کشور به عهده هر سه رکن اساسی یعنی مردم، ارتش و حزب الله است.
در همین رابطه، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله نیز گفت: مقاومت نعمت آزادی سرزمین و ایجاد ثبات داخلی و خارجی را به میهن تقدیم کرده است. وی افزود: اسرائیل به قدری گستاخ شده که حتی از تجارت اعضای بدن هم فروگذاری نمی کند و ثابت شده است که این رژیم هزاران انسان کشورهای دیگر را گرفته و اقدام به قطع اعضای بدن آنها کرده است.
شیخ نعیم قاسم تصریح کرده این رژیم با حمایت های سیاسی و مالی، همچون وبایی به جان انسان های بی گناه افتاده است.
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) خیلی زود این غده سرطانی را تشخیص داد و فرمود اسرائیل باید از بین برود، معنای این کلام این است که ما در برابر استکبار قرار گرفته ایم که مثل سرطان تلاش دارد در دل امت جا کند و بر ما چیره گردد و اقتدار ما را بر هم بزند.
معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد: آمریکا و قدرت های استکباری تلاش دارند به هر وسیله صدای حق و عدالت خواهی را خاموش کنند و در همین راستا تیرهای خود را به سوی حزب الله نشانه رفته اند، چرا که مقاومت نیرنگ آنان را نقش بر آب و به جهانیان ثابت کرده است که عدالت و انسان دوستی برای این رژیم مفهومی ندارد. وی افزود: مقاومت لبنان اسرائیل را سخت در تنگنا قرار داده و آزادی سرزمین لبنان و ثبات سیاسی داخلی و خارجی امروز نتیجه ایثارگری ها و جانبازی های مقاومت است.
هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله نیز گفت: اسرائیل همواره در کمین است تا وحدت سیاسی و نقاط قوت لبنان را هدف قرار دهد.

 

منبع : کیهان پنجشنبه 3 دی 1388- شماره 19543