سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تظاهرات در 110 کشور جهان برای اعلام همبستگی با مردم غزه

تظاهرات در 110 کشور جهان برای اعلام همبستگی با مردم غزه

رئیس جنبش جهانی مبارزه با جهانی سازی از برنامه های متنوع این جنبش در 110 کشور جهان در همبستگی با مردم غزه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری قدس، این برنامه ها شامل برپایی تظاهرات گسترده در شهرهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی، آمریکایی و اقیانوسیه در برابر دفاتر سازمان ملل و سفارتخانه های رژیم صهیونیستی است.
«فادی ماضی» رئیس این جنبش گفت، تاکنون در شهرهای اسلامبول، لندن، پاریس، بروکسل، برن و بارسلون تظاهراتی در همین چارچوب برگزار شده است و برنامه های گسترده ای به مدت یک هفته در بیش از 110 کشور جهان تدارک دیده شده است.
وی افزود، مهمترین این برنامه ها تحصن در برابر سفارت رژیم صهیونیستی است. ماضی تصریح کرد، برنامه های این جنبش همزمان با سالروز شروع جنگ 22 روزه آغاز خواهد شد و همزمان با پایان این جنگ یعنی به مدت 22 روز پایان می یابد.
رئیس جنبش جهانی مبارزه با جهانی سازی همچنین گفت، هدف از برگزاری این برنامه ها رساندن صدای مظلومیت فلسطینی ها به گوش افکار عمومی جهان و افشای هرچه بیشتر جنایات اسرائیل است.
گفتنی است همزمان با سالروز آغاز جنگ 22 روزه تظاهرات گسترده ای در شهرهای لندن، پاریس، نیویورک، برن، بروکسل و اسلامبول برگزار شده است.
در حالی که تمامی شهروندان اروپایی به دلیل ایام تعطیلات سال نو در مسافرت به سر می برند برگزاری چنین تظاهراتی در نوع خود بی سابقه بوده است.
به همین دلیل رسانه های غربی با توجه به ایام تعطیلات این تظاهرات را بی نظیر دانستند.
تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و در این دست نوشته ها پادشاه عربستان، مصر و رئیس تشکیلات خودگردان را شریک در جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

 

منبع : کیهان  سه شنبه 8 دی 1388- شماره 19545